ELOW

Hej hej. Har precis kommit hem från min artclass, håller på att måla en bild av Seattle. Och idag har jag gått i skolan. Åt lunch med Domi nick och någon annan kille jag inte kommer ihåg namnet på. Så jag åt en god lunch på Chipottle, extremt gott!!

Sedan efter skolan åkte jag med Jill för att köpa en vinterjacka och skidkläder.
Allt gick bra och allt är nödvändiga saker pappa... :)
Igår gjorde jag inget speciellt, åkte och tränande på kvällen med Domi.

Här kommer bilder som mest är riktad till min kära pappa, men om du inte är min pappa får du självklart också titta på mina nya kläder!
här e min nya marremot..
cold as ice on this pic

hehehheeheeheh



Kommentarer
Postat av: Kusin Anna

Hej!Snygg outfit!När bär det av på skidresa?!Kram

2011-12-02 @ 08:36:23
Postat av: Syrran

Vilken skidhottie'!!!

2011-12-02 @ 10:17:36
Postat av: Marre BloggARN

tack anna och linda! skidresan bär av i jul!!

2011-12-09 @ 01:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0