fredag

Hej allehopa!
I fredags var jag på mercer island på födelsedags fest med min kompis Marcus. Det ligger ca 15 min bort med bil.Det var en ganska stor fest med fog machines och lampor. Det var jätte kul!

Lördag: var jag ganska trött, gjorde inte så mycket. Men på kvällen åkte jag med Domi till gymmet, vi var de ända som var där haha. Sedan mötte vi upp några andra kompisar och åkte runt med bilen. Vi gjorde inte något speciellt vi åkte bara runt med bilen haha, men det var faktiskt kul!

Idag söndag, har jag julshoppat till min bror och min syster. Ska även fortsätta med det imorgon hade jag tänkt..
till min far, min julklapp har jag inte köpt än. Tänkte först köpa presenter till er och posta dem sedan kan jag köpa den åt mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0