fredag

Efter skolan i fredags [kte jag till ett cafe med julie och alma.Sedan på kvällen var det state final i american high school fotball, i en innomhus arena i Tacoma. Vi vann det var kul! allt sändes på tv så jag kanske var med på tv igår... neva know. Det var iallafall jätte kul att stå i läktarn.

Idag gick jag upp kl.06.20!! åkte med zoe hennes syster och pappa upp till snowcommi, där jag utbilda mig till skiinstruktör. Det var inte jätte kul med själva utbildningen men att åka var roligare! såg ut som jag var utomlands! em det var allt för idag, nu är jag trött och ska ducha. Ska göra samma sak som idag imorgon ...............

Kommentarer
Postat av: Syrran

DU ÄR UTOMLANDS ärthjärna:D

2011-12-04 @ 18:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0