host* host*

Igår hade jag frossa och var sjuk, åt lunch på Wendys med Janie och Denise. Sedan när jag kom hem kl.13.00 låg jag och halvsov under massa filtar. Idag mådde jag lite bättre men är fortfarande lite hängig.
Är också lite smått stressad för jag har inte gjort alla mina showpoints i photagraphy. Man måste nämligen printa ut massa bilder och göra vykort och sånt. Det är min sista lektion jag har varje dag så jag sitter mest och chillar där. Men payback is a bitch så nu måste jag göra allt photoskit i kväll!
Stannade för tutorial för den lektionen, och när jag försökte printa ut alla mina bilder hade jag ett ryskt fetto som satt och hackade på mig. Så jag var inte på världens bästa humör när jag lämna skolan. Nu har jag suttit inne på fejjan och ätit en apelsin. Ska snart i väg till min artstudio. Men måste först fixa allt med photagraphy.
Hej då-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0