julafton!!

Så nu var paket öppningen avklarad. Jag fick massa fina saker!!! fick ju min laptop i förtid, men den bästa presenten jag fick var en iphone högtalare-väckarklocka!! nu sitter jag och gör en ny spellista på spotify för jag har tröttnat på all min musik. Om två timmar åker vi iväg till en annan jul middag. Den familjen har raindeers och zebror och massa andra exotiska djur. Vi ska köra någon slags mördar lek, och jag ska vara barbie.. här kommer bilder på vad jag fick!  yeyeyey
började gråta lite när jag öppnade paketet från min familj.......
 E mest glad över denna present eftersom jag sprängde min högtalare som jag fick i födelsedags present.
en taavla
det här var också en av favorit presenterna!! e inte så blek som jag är på bilderna föresten, kameran e inte den bästa och lampan jag har på bordet ska efterlikna riktiga solstrålar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0