juletid

Okej så nu de dagarna efter Whistler...
Igår matade vi the homeless people in church. De var bara män och vi ordnade en julbuffe åt dem. Sedan åt vi middag med dem. Den hemlöse mannen jag prata med pratade så mycket att han inte hann äta sin mat. Han sa att han inte hade något social life och kände sig väldigt ensam. Hans förra flickvän var alkolist och slog honom när han kom hem från jobbet... Han hade varit single i fem år och hans största önskan var att få en fru innan julafton... Jag fick honom också att gråta för han hade haft en väldigt tuff dag, och jag gjorde hans dag så mycket bättre. Så det kändes bra att jag gjorde något gott men på samma gång var jag väldigt ledsen för honom.
Efter middagen åkte vi runt och sjöng christmas carols utanför olika familjevänners hus, några hade christmas partys så då gick vi in till deras hus och drack och åt lite. Ett av husen vi var i bodde granne med Bill gates. Alla husen var så fint julpyntade och allt var så hemtrevligt och mysigt. Det fick mig att sakna min familj.

Och idag vaknade jag kl.12......... mitt alarm gick inte på så jag kunde inte stoppa mig själv. Jag och Domi åkte till bellvue club, tror vi var där i ca 4 timmar. Man kan göra allt där, äta, plugga, hotuba, träna.. kanske inte allt med det finns mycket att göra. Jag motionerade i 110 min!!
Och ikväll åt vi julmiddag hemma hos några kompisar. Jag fick sitta vid vuxenbordet, skit god mat. Åt också cakepops det är som små kakor i samma form som en klubba. Blev också inlåst på toan men klarade mig och fick upp låset efter ett tag...hahhah. Såg lite av biebers konsert på tvn, och ja rätt chillad kväll med god mat och bra sällskap.
Imorgon är det julafton här, 25dec istället för 24dec. Så då ska jag öppna presenter! YEy. oj vänta nu är det julafton för klockan är 01.11!! ahaha GOD JUL PÅ ER!!!! saknar de jag älskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0