lördag

Idag vakna jag väldigt sent klockan 12... Jag gjorde ingenting på dagen, men sen på kvällen följde jag med Mikeal till en chistmas boat. Vi åkte ut på lakewashington och tittade på en chistmas show de har på en större båt.
Det är alltså en stor båt typ som en waxholmsbåt som har en live kör som sjjunger christmas sånger. Sedan kommer vanligt folk med sina juldekorerade båtar och lyssnar på den. Medans man äter lite mat.
Efter det följde jag med min granne rayle och hennes kompis till mallet för de skulle julshoppa.
Imorgon åker vi klockan 9 till whistler!
här kommer lite bilder från idag.
min nya dator har ingen chip läsare....damn it!! så jag tog en bild med webcameran på bilden på kameran...heheehe


Kommentarer
Postat av: linda

men du borde väl kunna sätta in chipet direkt i din nya data? airheaaaad

2011-12-18 @ 15:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0