lucia!

Juste jag tror att jag glömde att berätta om i söndags.. Då var vi på svenska klubben i Seattle för att se lucia tåget... Det var som ett vanligt lucia tåg långtråkigt, mörkt, mysigt. Det roligaste med tåget var när de sjöng sångerna så sjöng de med en american accent. Idag gick jag i skolan, fixade mitt historia betyg till ett A.
Sedan efter skolan åkte jag och Dominiqe till bellvue club för att träna i ca 2h.
Nu sitter jag och dricker glögg och försöker hitta adresser för jag ska posta julkort!
här är jag efter träningen för en stund sedan!
jobbar fortfarnade på min blogg pose

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-12-14 @ 04:34:48
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0