merry christmas!


HEJ! idag gick jag i skolan.......Lunch på chipottle, fast jag hade med mig egen lunch. Blev suktad av alla goda bburritos som var omkring mig. Efter skolan åkte jag och Jill till bellvue mall för att julshoppa. Köpte en dator till mig själv! en jätte fin toshiba. Så nu kan jag blogga ännu mera och bättre! träffade Marcus av en slump i mallet inne i en jätte ful kortbutik. Efter det åkte vi hem och till middag fick jag en jätte god burrito. mums. Och ikväll har jag invigit min nya dator istället för läxor. Men det ska de bli ändring på nu. Nu ska även de få en dos av mig!
här e en bild jag har målat. Det var inte den jag vann tävlingen med dock.


                                                                 mitt skolfoto....har dock tappat bort mitt asb card hehehehmin mobbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0