söndag och måndag

heeeeeeeeeeeeeej!!!!
På lördagen efter att jag kommit hem från snowcomi, åkte jag skridskor med dom,sierra,nick och blake. Sedan åt jag en mcflurry på donken.

På söndagen klev jag upp kl 6.20! gjorde en stor lunch, åkte upp med zoe plus co. Min skidinstruktör som lärde ut hur jag blir skidinstruktör var största mangrisen ever. Klarade inte av honom, vi åkte kanske upp med liften 3 gånger under 3 timmar! för att sedan stå och snacka om hur man lär ut.
Antar att det är så han gör det. Men när jag får höra hur mycket snowboard åkarna fick åka tänkte jag att det är han som det måste vara felet.
Han kunde verkligen inte hålla käften, och så fort någon annan försökte ge förslag eller gav kritik, gick det in i ett öra och ut i det andra för ingen kunde lära ut bättre än honom.
Så jag gav honom 1 och en halvdag. Och efter lunch sa jag upp mig. Eftersom jag inte kan ta betalt med mitt student VISA, så måste jag ha någon annan motivation än pengar, och i det här fallet var det inte kul.
 I min grupp var jag den ända under 40 år. Jag försökte bli kompis med alla vuxna, men det blir inte så mycket att prata om efter ett tag.. Sedan är det obehagligt när gamla gubbar stöter på en. Jag menar jag kan prata om barn,jobb och annat strunt när jag blir gammal. Jag kan vara en skidinstruktör när jag e gammal.
Nä usch, va tråkigt det var frös ihjäl första dagen. Så efter lunch när jag hade sagt upp mig.. åkte jag själv och lyssnade på musik. Men det är inte kul att åka skidor själv mer än 3 åk, så jag satte mig och väntade i resturangen.

Men jag hade iallafall tur med vädret! klar blå himmel, kändes som jag var i alperna. Nästa gång jag åker upp dit så är det för skojs skull inte med den där mongo läraren.

Idag gick jag i skolan, nothing speciall. Sedan efter skolan prata jag lite med min söta syster men motagningen var skit dålig så hon ska ringa mig imorgon på min mobil istället!

Juste somna kl.20.00 igår för jag var så trött! haha
Hoppas jag inte lät som största bitchen, men tro mig den där skidinstruktören tycker ingen om. Kanske hans fru men hon måste ha något fel i hjärnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0