tisdag

Idag är det en regning tisdag. Vakna sent sedan åkte vi alla till gymmet, gick på ett träningspass och är fortfarande helt skakig i kroppen.
Igår kväll följde jag med Domi och Sierra när de skulle sälja candycanes. Vi gjorde en skylt, och sedan gick vi runt och sålde godiset. Eller jag höll bara skylten, kände mig rätt obekväm haha.
Idag ska vi ha någon slags familjemiddag med en annan familj, tror att vi ska åka och kolla på något pepparkakshus. E inte helt säker för stunden! aja hare bra! lite torrt med kommentarer.... jag kan se att folk är inne och läser den här grymma bloggen men inte många visar vilka de är. Jag bara skriver och skriver men inget respond på flera dagar!SKÄRP ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0