FREDAH!

I fredags gick jag i skolan. Efter det hmm... kommer inte ihåg. Jo! vi hade senior foto. Så alla seniors tog ett grupp foto tsm i gymnastikhallen. Sedan följde jag med en ny vicky och zoe för att lämna tillbaka några skor. Och efter det tog jag och Zoe några coola foton i solnedgången med utsikt över lake washington och seattle.
Och sedan åt jag middag med henne och hennes plastmamma plus småsyskon. Vi skulle bowla men vi missade vår tid... Istället så spelade vi på massa gamemachines! det var som ett mini vegas! as ballt. Kände mig som ett barn igen och åt massa massa godis!
Hörde en as bra ny låt också vet inte om ni har hört den i Sverige, men jag vill bjuda på den!
http://www.youtube.com/watch?v=An2farbk3fI&NR=1

Så den låten har jag lyssnat på hela helgen. På kvällen var vi hemma hos en kompis. Det var kul.

Och i lördags sov jag till kl 13.00..... och sedan på kvällen var jag hemma hos en kille som hade lite folk över! det var jätte kul!

Och idag söndags har jag varit och gymmat. Sedan åkte jag till mallet, åt på blissberrys, shoppade på vickan och forever21 där jag hittade ett par snygga boats. Och till middag åt vi en jätte god middag för att fira Mikeals födelsedag i efterskott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0