frozen yougurt

Kan b;rja med att berätta om gårdagen. Igår måndag var det halloween, jag gick trick or treat med dom adrey ashia och emeliey. Jag klädde ut mig till en haj. vi fick så mycket godis. Och husen vi gick till var så fint dekorerade! det var fogmachines, ljudeffekter, spindelväv,pumkins, toassles.... nä skoja, skelett, råttor och massa massa godis! jag åt så mycket godis!!

Och idag gick jag i skolan. Under lektionerna längtade jag hem lite eftersom det var så tråkiga... Men sen när skolan var slut mådde jag mycket bättre! jag och dom åkte hem till en kille som heter gadge. Han ville bjuda oss på frozen yougurt, för han har en riktigt sån maskin i sitt kök! så det var mycket gott.

Här kommer lite bilder från i går och i söndags! i söndags var jag spongebob. Och igår var jag en haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0