JAG E TILLBAKA!

Om du frågar dig själv, vad åt jag för 5 dagar sedan kommer du säkert inte ihåg. Då kan jag säga till dig att jag inte är en av dem! Jag kommer nämligen ihåg vad jag åt för fem dagar sedan! Jag åt kalkon, för det var thanksgiving! skit god mat. Har varit mätt hela denna helg.

Vad har jag haft för mig då... Jo jag har varit med familjen Heijer nere i San Diego och för alla som inte vet vad det ligger så är det i Kalifornien. Hemskt trevligt, sol en hel vecka. Jag vaknade till solsken 5 dagar i streck! Otroligt härligt, nu har jag Dvitamin på lager som räcker ett bra tag!
Vi bodde i ett modernt hus på stranden som var riktigt vackert. Jag träffade deras släktingar, cyklade, åt frozen yougurt, var på san diego zoo en dag, boogie boardade, åt på fina resturanger, kastade frisbee.
Slänger upp lite bilder istället för att skriva en lång text!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0