lite frussen

Igår var jag hemma för jag börjar att bli lite förskyld. Idag har jag varit hemma hos Janie som är min granne. Vi målade klart våra paintings. Ska ta en bild på mitt mästerverk...........
Skypeade lite med nico de var kul att få höra henne igen! Sen skypea jag med pappa också.
Den här dagen har gått riktigt långsamt faktiskt vet inte varför. Åt jätte god thaimat till lunch.
Shoppade lite igår. Köpte presenter till min pappa. Sedan köpte jag en grönmilitärjacka, mörkröd stickad tröja, partytopp med fjädermönster, sedan en mörkgrå långärmad med tryck på, några ringar och en cool tygpåse! hehe. Allt från pacsun och zebra någonting..

Det jag behöver är varmare skor och en varmare jacka........ Får bli nästa gång


fick en fan bild mailad till mig! mycket kul tror denna tjej heter vicilari och hon läser min blogg slaviskt, love to you

Kommentarer
Postat av: vicilari

aaaaaaaaahahhahahahahahahhahahahahahahaha!!!

åhh aa de va kul

har du blivit förSkyld? ajda jobbigt läge! <3 <3 loooove yaa

2011-11-14 @ 21:01:42
Postat av: syrran

lägg upp bilder på alla fina nya kläder!!!!!!!! :D

fin bild på vickan! gillar pälsen :) <3

2011-11-14 @ 22:16:22
Postat av: marbella såja

krya på dig vännen <3 najs med shopping

2011-11-14 @ 22:18:22
URL: http://syympathy.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0