lol

Idag har jag varit på en fieldtrip med min naturklass. Vi åkte till ett reningsverk. Det var tråkigt men intressant på samma gång. Efterskolan åkte jag för att träna med zoe, men så dum i huvudet som jag är tog jag någon annans väska.... Men det upptäckte jag inte förns jag kom dit, när jag öppnade bagen låg ett par gigantiska basketball skor där. Och basketball säsongen har precis startat..... så han kanske hamna i trubbel idag, thanks to me.. Aja, så efter det misstaget. Så gjorde jag ett till. Jag lyssnade inte tillräckligt för att höra att jag skulle bli upplockad en viss tid, så min ride fick vänta i 15 min...... Jag hoppas verkligen att jag låste zoes bil, annars så har jag gjort ett till misstag. Men jag är rätt säker på att den e låst!

Nu laddar jag min ipod, och ikväll ska jag packa för vi ska åka till San diego imorgon under långhelgen thanksgiving! det kommer att bli kul och skönt att komma bort ett tag från allt regn här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0