onsdag

Så igår var en riktigt kort dag! Har nu en långhelg framför mig. Igår åt jag sushi med Zoe och gymmade lite, eller jag kunde inte gymma för jag hade en sån fruktansvärd träningsverk från gymnastiken jag testade i tisdag.... Så jag strechade mest. Sedan på kvällen var jag med Zoe och Sidney. Vi åkte hem till Cole, hans mamma var fotografen som fotade oss i söndags. Så jag fick se alla fina bilder hon hade tagit! Sedan åkte vi till chipottle en mexicansk resturang som är svin god, för att sedan åka hem till sidney där vi tittade på tv och åt goda julkakor.

Idag har jag skypeat, kanske inte jätte bra att göra det så mycket som jag gör. Men jag mår faktiskt mycket bättre av att få prata med mina nära o kära en liten stund. Jag vet att de alltid finns på datorn för mig...
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag men, jag vill iallafall träna för jag åt så mycket skit igår!

hare gött

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej lilla Maria

Vad kul att se hur du har det i USA, jag hade själv en blogg när jag bodde där som hette jennyoregon, antar att du fått lite inspo därifrån ;) Hur känns allting? Du verkar ju ha kommit in superbra i livet, så härligt att se! Stay strong ha sjukt kul

Puss

2011-11-11 @ 17:38:12
URL: http://typicalstory.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0