onsdag

Nu kör vi en genomgång av veckan. I onsdags var det kort dag, jag åkte till mallet med Zoe. Bjöd henne på lunch och blissberrys. Sedan köpte jag yogapants från vickan. Alla här har yogapants, super sköna. Trodde aldrig jag skulle gå med såna i skolan. Jag föll för grupptrycket, men ett riktigt nice grupptryck!

Träffade också min svenska kompis Hanna i mallet. Och jag åt även med henne på blissberrys.....hehe. Frozen yougurt är verkligen svin gott! fattar inte varför vi inte har det i sverige. Det är ju nyttig glass och man kan ta massa frukt och godis på dem!
Köpte en ny parfym, miss cheri dior. Jätte gott doftar den!


Kommentarer
Postat av: syrran

ser skitskumt ut haha, edward sa nyss (argt)att det visst finns frozzen yoghurt i sverige haha

men inte blissberri såklart ;) pusssssssssss

lägg gärna upp fler bilder! <3

2011-11-05 @ 21:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0