Torsdag!

Hej alla söta bloggläsare! Hur mår ni? Jag mår bra, tack för att du fråga!
Idag dåra så har jag gått i skolan. Abbe kom till mig på lunchen idag. fml. Skoja.. eller? hehe
Iallafall dagen flöt på, hade bara 3 lektioner. Nu sitter jag här i mörkret och väntar på att bli upplockad för min artklass. Fick nyss reda på att min syrra kanske ska börja på ett univerity i florida nästa höst! blandade känslor för det. Jag är först och främst glad för hennes skull och det är ju as nice ställe att hälsa på... Men om jag tänker lite mer egoistikt hatar jag det. Jag vill inte vara ensam utan min syrra i Sverige en gång till! Det var hemskt, men antar att jag kan klara av det bättre nu för d¨var jag trots allt bara 15.

det var allt för idag! tack tack tackar

Idag valde jag att ladda upp ett foto där jag står och chillar vid en palm.... mycket spontant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0