apple

Var och kollade på den nya iphonen igår.. Kan inte direkt säga att jag ser någon skillnad, kan vara för att jag inte äger någon iphone4. Har den kommit ut i Sverige btw?
Idag var en bra skoldag, allt flöt på. Tog bilder på korridorena som är pyntade en glmde väskan i bilen. S¨de bilderna får ni se imorgon!! Var och gymade efter skolan. Köpte en fruitbole before practice. Och tappade nästan hela bolen... Eftersom jag är svenne gick jag inte och klagade och krävde en ny, utan jag sket i det och gick och tränade istället. När jag berätta det för Jill sa hon att amerikaner skulle gått och skrikit och krävt en ny omedelbart! haha, så nästa gång ska jag inte bete mig så lagom.
Måste också säga WOW till Sophia Nilsons bilder i franska ELLE! fick de skickade till mig och berättade för min franska lärare att min plastsyrra var med i en fransk tidning, hon var mycket imponerad haha.

Inte ett moln så långt ögat kan nå idag. lovely! hoppas allt är bra med er där hemma, jag har det toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0