Gingerkid

Igår tisdag gick jag i skolan, inget speciellt hände förutom att jag testade att gå med i en photoclub efter skolan. Jag förstår inte varför just jag skulle gå med i den för jag tar verkligen inte mycket foton. Men eftersom jag har fått klagomål om att jag inte tar foton så ska jag bli bättre på det.

Och idag är det super wendsday för alla seniors. Så igår var jag med Zoe och hennes collage kompis som var på besök. Vi var i Zoes biograf och såg på en jätte läskig skräckfilm. Men filmen var inte det läskigaste den kvällen.

Allt började med att i går kväll så busringde någon på Zoes hus.. Vi han inte se vem det var men någon minut efter busringningen ser vi en vit tröja springa i trädgården i mörkret. Vi blir lite små rädda men bryr oss inte om det efter ett tag. Så vi börjar se på skräckfilmen, den var väldigt läskig så jag gömde mig under större delar av filmen under en filt. Här kommer det läskiga. När Zoe var och fixade popcorn från övervåningen och kom tillbaka ner, ser hon ett gingerkid så och glo på mig. Killen som busringde har alltså gått in i Zoes hus. Så hon hon skrek åt honom och han sprang ut. Så himla läskig unge, vem fan går in i någonshus som man inte känner?! tänk om han hade någon kniv eller något, fy fan va läskigt det var. Och ännu värre blev det med att se på en skräckfilm. Men som tur kunde jag somna senare, och jag fick en färsk choklad croasoint till frukost!

Idag ska jag försöka att införskaffa ett par nya jeans!
hare gött och jag hoppas att ni kunde förstå historian någolunda


Kommentarer
Postat av: HW

Men guuuuud!!!!! Haha! Freaky ginger kid! Här på Irland myllrar det av finger kids!!

2011-10-12 @ 23:56:14
Postat av: lillsara

Att det var en ginger gjorde historian 500 ggr värre. du lovade ju att komma hem levandes marre

2011-10-16 @ 22:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0