Hej nötter!

Då så, idag är det måndag. Imorse var det rätt jobbigt att gå upp för jag hatar måndagar.
Idag så åt jag lunch med min kompis Julie, hon hade hittat en kille från Sverige som också går på bellvue. Och inte nog med att han är från Sverige utan han kommer också från Lidingö!! ganska sjukt, han är 15 och hans namn är hugo degerth om nån där hemma vet vem det är...

Sen sprang jag lite på träningen, men jag sprang inte hela utan åkte till mallet och shoppade lite och åt på blissberrys som är som yougurtland. Köpte ett par nya converse blå låga, för mina vita är riktigt äckliga nu även fast jag har tvättat dem!

Nu ska jag göra lite läxor hade jag tänkt, och sen sova!

Kommentarer
Postat av: HW

Haha din date för HC? Lite fresh meat liksom?!

2011-10-04 @ 20:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0