hej svennar!

Idag har jag gjort såååå mycket och jag har haft det såååå kul.
Nä det har jag faktiskt inte. Jag har gått i skolan, tagit en spruta som puckade EF inte hade sagt att jag skulle ta.
Sen gick jag extra tidigt till träningen för att jag skulle åka hem tidigare. SÅ jag gick ensam i twiligt skogarna, men hittade ingen snygg vampyr utan jag gick vilse.......

Men till slut hittade jag tillbaka och fick skjuts hem av min värdmamma Jill! Vi skulle nämligen ha ett möte hemma för familjen ska kanske adoptera en hund från ett hundstall. Och då var det en hundtant där som skulle ge förslag och kolla huset mm.
Det var min vilda dag! Har ni gjort något skojigt idag??
mvh, en nyfiken bloggare på 17 vårar

Kommentarer
Postat av: syrran

ååh ny valpis! :D exciting!

men jag vill fortfarande ha mer bilder, fett torra inlägg utan det! :P

2011-10-05 @ 19:08:52
Postat av: vicki k

nice! a de har jag, har jobbat på donken med bögen som sjöng "im a giiiiirl" så de va väl rätt kul. puss!!!!!!!

2011-10-05 @ 21:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0