Helgen som gick

Hej bloggen!<3

Fredag: Gick jag i skolan. Efter skolan tog Kayla and Libby mig till Seattle (UW district) for att prova bubbletea. Bubbeltea ar en smothie som kommer ursprungligen fran Kina. De ar mycket goda och det ar sma godisbollar i dem, som man suger upp i ett stort sugror.
K and L bjod in mig till ett halloween party som kommer att vara om ca 2 veckor, sa efter bubbleteat gick vi och kollade pa maskeradklader. Har tar de halloween pa storsta allvar och har speciella affarer just for denna helg.
Fredag kvall var jag med Zoe och hennes kompisar.

Lordag: Tog sovmorgon, och chillade mest hela dagen. Laste twillight, som faktiskt ar jatte bra! Kul att lasa den har ocksa eftersom boken utspelar sig har i Washington.
Sedan foljde jag med Z till ett stort mall dar det hade sale. Men jag kunde inte hantera det for det var sa mycket klader overallt! Sa jag gick runt i mallet och kopte mat istallet. Jag gick till coldstone som ar ett jatte gott glassstalle. Dar testa jag en ny variant av glass, jag tog lemonsorbet and reeses penutbuttercup. Det var gott men ingen hojdare. Sedan gick jag till panda express och at lite god kinesik mat. For att sedan ga till target dar jag kopte Willywonka godis. Och pa kvallen var jag hemma hos en kille som hade lite folk over sa det var kul.

Och idag har jag skypeat och fatt klagomal att jag skriver som en dysse....
Tyvarr har jag inte svensk tangentbord pa denna dator, men jag hoppas att ni dyssar kan forsta anda!

hej da.

Kommentarer
Postat av: lillsara

Bilder!!!!!!!!!

2011-10-12 @ 17:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0