homecoming och halloween

Just nu för tillfället sitter jag och skriver en essay om negativa effekter om media.
Den här helgen var det homecoming. Kanske inte jätte kul för mig eftersom jag inte hade någon date och därmed ingen grupp. Var och åt middag med två tjejkompisar på en resturang, de ville inte gå till själva dansen på skolan eftersom de tyckte de var ovärt att betala 30 bucks för att säga hej till folk. De skulle istället på ett afterparty på en yacht. Så efter middagen åt vi efterätt¨på blissberrys, super gott.

Sedan åkte jag hem för att sedan gå på Doms afterparty, det var riktigt intresant.
Nu idag har jag mest varit inne på facebook och tittat på allas fina homecoming bilder... Jag ska iallafall gå på nästa dans, då vet jag mer vad allt handlar om. Det är rätt skönt att allt drama kring alla faketans,grupper och afterpartys är över nu.

Ikväll var jag däremot på värlens coolaste halloween party. Det var en grannfest och det var 400 inbjudna. Vi blev uppplockade av en party bus som körde oss till ett hus som var superpyntat med allt du kan tänka dig. Huset ska rivas senare i år så de hade gjort om det till ett haunted house. under golven hade de lagt trampoliner, vattenmadrasser, vanliga madrasser. Väggarna var fulla med neon lights, spindelväv, fakeblod. De hade en dj som var utklädd till deadmouse, fotografer, mat som var halloween tema, bar för de vuxna. Och alla var utklädda till max. Skulle tagit med mig kameran, men jag är säker på att jag kan komma ihåg allt ändå. Jag var utklädd till spongebob. Bilder kommer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0