Infected!

Denna vecka är speciell för det är homecoming week. Varje dag är ett nytt tema och korridorena är pyntade till max! ska ta ett foto imorgon så ni kan se! Hade en bra dag i skolan, trevlig lunch, fint väder. Sedan efter skolan så åkte jag med en kompis Shelbi för att shoppa till homecoming. Har tyvärr inte blivit till frågad av någon.. Antar att jag är för ful, not. Så jag kommer gå med några tjejer istället bland annat Shelbi. Min värdsyrra Dom testade sin klänning igår och hon fick panik. Hon tycker inte om att shoppa så jag förseslog att jag kunda ta pics on speciella gobitar!
Sedan blev jag hem skjutsad. För att åka till ett annat mall med Jill och Dom för att hitta en ny klänning. Vi åkte till ett annat mall där jag hitta en jätte snygg klänning från rachel zoe som dommi gillade!

här kommer lite pics från idag!
 här är ett typiskt moln du kan se här i bellvue. Det pressas upp i mitten pga av att vi är omringade av vackra bergskjedjor som har kall luft. Och när molnet blir för tungt regnar det. Därför regnar det så mycket här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0