october 16

Hej på dig! kul att du tar dig tid och läser det här spännande inlägg som kommer att komma. Sätt dig bekvämt och njut.

Igår lördag var jag och besökte mallet med Dom och Jill. Vi shoppade, och jag behövde köpa lite nytt smink så jag gick till sephora. Jag hade inget smink på mig när jag gick dit för jag skulle testa olika saker och då är det bra att vara ren. Iallafall, så fick jag hjälp av en jätte snäll bögkille han sminkade mig och visade massa olika concealers. Sedan ville han sminka mina ögonlock också... Jag sa visst ok what ever. Men resulatet blev att jag såg ut som en panda när jag gick där ifrån.

På kvällen så följde jag med min kompis Jacob och hans kompisar till en tjej som heter Bridget, hon hade lite folk över hos sig så det var kul. Sen skjutsade headcaptain of drill hem mig.

I natt frös jag som en gris, trodde att jag var sjuk men det visade sig att värmen i huset hade gått sönder.
Och idag så träffade jag en annan utbytis från germany som går också på bellvue high school. Vi gick till blissberrys som är ett frozen yougurt ställe som är piss gott. Sen gick vi också in i disney affärern där jag hittade min drömklänning.

och här kommer bilder!



fy fan

Kommentarer
Postat av: syrran

hahahha älskar sista bilden <3 snuttisskrutt!!

2011-10-17 @ 22:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0