She will

Tja tja bitches! just nu lyssnar jag på she will med lill wayne and drake. Den är ganska poppis här just nu.
Idag har jag gått i skolan. Hade kort dag så jag slutade kl 1! Åt lunch med Zoe och några andra tjejer, sen fick jag skjuts hem men valde att hoppa av 500 m innan mitt hus för jag ville gå lite. Åker bil överallt här, saknade att gå... not, eller lite hehe

Sen skypeade jag med min far som är i Tokyo just nu, han visade mig i webcam var vi bodde när jag var 4 år gammal, det var lite spännande. Och nu har jag suttit och degat på facebook fast jag skulle ha gjort läxor. Ska snart åka till gymmet här med Zoe, ska bli kul att testa det!

det va allt för idag har braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
här är jag och Amanda som kommer från Kanada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0