Sorry!

Sorry att jag inte har bloggat det senaste dagarna. Men jag kan gå igenom vad som har hänt!

Torsdag gick jag i skolan. Det kändes som en måndag pga av super wendnesday vi hade så det var as nice. På kvällen gick jag på ett möte för de som vill vara skidinstruktörer på mount raineer... Jag trodde att det skulle vara mer ungdomar som sökte. Men majoriteten bestod av gamla tattuerade twilligt liknande gubbar.
Mötet var i en sunkig gympasal och jag skojar inte när jag säger att alla såg ut som de gör i twilligt. Tjejerna hade butcrack och tattueringar i svanken. Jag vet inte om jag vill vara skidinstruktör längre, iallafall inte med den organisationen! Och det var inte bra betalt heller, man måste betala 50 dollar för att få vara instruktör. Sedan jobbar man varje onsdag i sex veckor och tjänar totalt 100 dollar...
Nä, det låter verkligen inte lockande. Och om jag skulle tagit jobbet skulle de hämta upp mig efter skolan i en van med alla andra instruktörer )gubbarna) för att sedan köra i 45 min till ett ställe jag aldrig varit....

Skulle bli ett perfekt avsnitt i csi, utbytis från sverige brutalt mördad i en van i en skog nära mount rainer

Nä, det tycker jag inte låter särskillt kul. SÅ det skippar vi!

Fredag, underbara fredag. Hyffsat underhållande skoldag, var med i skoltidningen. Tycker att min artikel blev rätt cheesy men what ever. Vill ju inte framstå som en bitch för 2500 elever, så det är bättre att göra en såkallad pudel. Efter skolan så satt jag barnvakt för första gången här.
Det var en granne här i hunts point som ville ha hjälp. Tänk dig en äkta hollywood fru haha. Hon skulle ha ett litet coctail party för några mammor som hade kids i samma klass. Ett litet stelt bonding party för dem, med vin och franska ostar. De hade kinesiska päronäpplen som var mycket goda.
Anyway. Chidum som var mammans namn hade en jätte liten söt uppfostrad pojke på 7 år som heter Roland. Dagen innan när hon ringde mig sa hon att jag skulle babysitta 7st pojkar. Och sa jag att jag kunde klara av.
Men det visa sig senare att hon hade räknat lite fel... Jag satt barnvakt åt 11 kids!!
Vi var ute på en naturwalk och fångade skrädare som hoppar på vattnet. Och när vi var inne i den här lilla skogen så fick vi sällskap av 2 kids till plus deras 2 hundar!

 Nu var det alltså 13 kids jag plus 2 hundar inne i en liten skog med en bäck. Det var kallt lerigt och tråkigt haha.
2 av grabbarna hoppade ner i det iskalla vattent, lovar att det kommer bli förskylda!
Efter vi hade varit i skogsdungen tog jag alla till en park så jag hade bättre uppsikt över dem. Där jag satt på en bänk och frös lite. Men det gick faktiskt ganska bra jag lät dem springa runt och bråka, de var ju så många så de kunde lätt underhålla sig själva så det var bra. Det ända som gick lite snet var att jag inte såg att det fanns ett träsk med massa lera i parken. Så 2 av grabbarna hoppa ner där och blev jätte leriga...
Men det hela var över efter 3 timmar och jag fick 50 dollar! as nice. Mycket bättre än att vara skidlärare. På kvällen var jag ganska trött och frussen så jag spenderade den framför jersy shore och two and a half men. Jag såg det nya avsnittet där Atshton Kutcher är med.


Idag ska vi åka till mallet sen får vi se vad som händer sen! hare gött


Kommentarer
Postat av: syrran

bravo.



detta gjorde du mkt great, fan va jag saknar dig !! haha och din underbara humor </3

2011-10-15 @ 23:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0