Tea

Just nu dricker jag te och skriver en uppsats. Idag har jag har jag g[tt i skolan, det var twinday vilket 'r ett ganska värdelöst tema. Eftersom man har olika människor i sin klass varje lektion. På lunchen parade jag ihop den svenske nervöse hugo med den nervöse tysken farina. Mycket gulligt och stelt. Det känner inte varandra, men jag puchade hugo att fråga. Han frågade henne till homecoming, jag sa åt honom att ta hennes nummer. Han gjorde det, det utöt lite stela meningar om tyskland sedan stack Farina för hon skulle träffa någon "annan"haha.
Sedan försvann hugo blygt iväg också. Efter skolan åt jag lite god tomat tortelini till middag. Och sedan åkte jag med min granna Janie till en artclass. Det var mycket avkopplande och jag tycke om det. Jag målade en guldfisk.

Juste igår torsdag, var jag och dominique hemma hos Emeliy D med några andra tjejer och karvade pumpor! det var kul, de hade brownies som var farligt goda...

Det var allt för idag, orkar inte lägga in bilder idag.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej. Nu är jag hemma på Lingon igen. Vet du att lingon på japanska betyder äpplen! Kul med goda brownies. Bella är lite dålig i magen. Och hade gjort en annan typ av brownies. Som jag har torkat upp. Nu snart kommer Sidney i en vecka. Höstlov. Det blir kul för Bella. Puss kram. P

2011-10-29 @ 08:33:32
Postat av: syrran

UPPDATERA!!! OM HC OCH BILDER :D

2011-10-30 @ 19:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0