11 september

Idag är det 10 år sedan terrorattacken mot world trade center... Idag har jag inte upplevt någon cermoni för att hedra detta. Men jag antar att det handlar mycket om det på tv.

Kan börja med att berätta vad jag gjorde igår. Först låg jag i solen och läste min bok för skolan, fick google bränna från mina solglasögon. Sen så följde jag med ut Dommi och hennes kompisar med båten, vi körde wakeboard och intertubing sak. Sen åt vi massa mat och titta på john tucker must die !:)

Idag så träffa jag Marcus Almqvist från lidingö, han bor på merceri island som ligger ca 15min ifrån mig med bil. Så jag och min nya bror Alex hämta upp han, sen åkte vi till min kompis Zoe. Det var meningen att vi skulle åka ut med hennes pappas båt och köra wakeboard och ring efter båt. Så vi väntade på honom men han svarade aldrig på telefonen så vi åkte ner till ett badställe som heter madiver beach, det var jätte varmt och as skönt i vattnet! Sedan körde vi lite frisbee och möte lite andra människor.

Och sedan blev jag skjutsad hem för att en EF människa skulle komma och kolla att jag hade det bra. Det gick jätte bra och han fann inga fel. Sedan åt jag lite god middag och nu sitter jag här! Juste i morse så prata jag med min kära pappa och syster plus min bebis Bella.. Min kära lillebror kom inte och pratade med mig...

Edward om du läser det här, nästa gång vill jag att du tar mig före tv spelen :P

Skypeade också med Nicoline och Hanna mycket underhållande!

Ja,det var allt för idag. Här kommer en bild för att hedra alla som förlorade någon i worldtrade center.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0