åka båt

hej hej! var i en affär i dag där de sålde datorer, och där sa det att man kan installera svenskt keyboard på varje dator.. sp jag gjorde det! så nu slipper ni läsa och tro att ni har dyssleksi, skönt va

Idag dåra, så har jag varit på skolan och fått mitt schema, det gick väl bra.. sen har vi shoppat massa saker som min värdlillebror Marcus behöver till skolan.

Nu ska vi snart åka ut med båten, för att sedan gå på en resturang och fira en kompis till Jill som fyller år. Ska ta med kameran och fota tror jag.

hej då!

Kommentarer
Postat av: vicki

bra bloggg marrre!! keep on going! ja tror inte du har dyssleksi, men kanske dyslexi. hahahahah puss

2011-09-03 @ 19:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0