Aloha

I dag var är det en varm dag minst 25 skulle jag tippa på.
Idag gick jag inte på två luncher, utan hade med mig lunch och vi hade kort dag så jag fick skjuts av Domi efter skolan för hon skulle käka, sen klippa sig. Medans hon gjorde det gick jag och shoppade lite på forever21 och hollister.
Hade matte i dag och de andvänder en sådan där komplicerad miniräknare som jag inte har börjat andvända hemma i Sverige. Men jag fick hjälp av en kille på matten som kom från hawaii.
Hade ingen crosscountry idag. Var så trött igår att jag inte lyssnade och kom ihåg att vi hade tävling idag, och jag har inte så pass bra kondition att jag kan vara med och tävla än...

Linda och hedvig ville veta vad jag hade för klasser,
Senior english
American goverment and history.. svårt..
Bussines and marketing
photagraphy
french one..
math
PE, som är typ som idrott men det kommer jag att ha nästa termin.
och efter skolan gör jag crosscountry och springer några km.


här är mitt niceiga väder för veckan, hörde att ni har regn...

Idag                    Imorgon              Fredag                 Lördag                 Söndag            Måndag



23°           24°                22°           23°           26°           29°


Kommentarer
Postat av: Elsa

du kommer ju va värsta fit när du är hemma..

2011-09-08 @ 17:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0