bomb

Tänkte inte skriva så mycket idag. Utan jag tänkte visa bilder istället.
Jag hade sovmorgon idag och det var så skööönt! kände mig som en ny människa. Hade en bra dag idag. För min crosscountry gick jätte bra! känner verkligen att jag har blivit snabbare! Så nu kommer bildbomben...

Vi börjar med mitt awsome rum. Som är som en liten lägenhet, är så glad för det!



Och här är den fina utsikten över lake washington från terassen
Där motorvägen nu är brukade det vara en skog.. men den rev de ner för amerikanarna behöver ännu mera vägar...

Här är jag efter träning, en as god glass och min dator hörna där jag är när jag pratar med er:)






Kommentarer
Postat av: syrran

fina bilder! nu har ryssen äntligen dragit, fyfan va skönt!!!

2011-09-17 @ 22:14:26
Postat av: Hellan

ååååh nice med piczzzz!! :D det ser inte helt fel ut hurruduru ;)

2011-09-21 @ 16:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0