cha cha

cha cha bloggen! Idag har väl inte något special hänt..
Åkte till skolan, hade glömt min pärm sååå jag fick printa ut ett nytt schema för att hänga med i svängarna.
Åt lunch på Tlatte med en kompis som heter Emeliey och några andra... Jag invigde lunchen med att äta min första penutbutterjelly sandwitch! ojojoj vilken höjdare eller nja det var gott men imorgon skippar jag sylten.
Smakade som jordnötsringar och det är ju nice att äta sånt till lunch!

Såg att Gångsätra har varit med i Metro om sitt mobbingrykte... Så jag har inte så mycket hemlängtan för tillfället om jag säger så FY FY!! hoppas 95orna jag ska gå med inte blir helt hjärntvättade. Aja, fint väder var det idag. Så jag hade ganska bra humör idag hihi.

Hade träning idag sprang as mycket, men det var inte så att jag skrattade hela tiden utan det var ok.
Sen när jag kom hem hade Jill lagat en svin god middag. Thaimat och sallad, saknar verkligen Thailand efter gymnasiet ska jag lätt jobba där nere under vintern! Jag tycker faktiskt det är ganska nice med att det är massa svenskar där nere för det är ju som att man är i Sverige men klimatet är annorlunda!

Tycker det är ganska långtråkigt att bara prata om sig själv, men jag fortsätter blogga haha.
Hoppas ni har det bra där hemma!!puss

Kommentarer
Postat av: Lill sara

Åååh thai <3 <3 Ottis pooldans. Love ya style, ya blog. Skype soon

2011-09-20 @ 22:51:19
Postat av: maria (bloggaren)

ooo ja sara! hahah den gl;mer man ej! thanks darling! ohyes hoppas ditt skype konto e klart nu!

2011-09-21 @ 04:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0