Crabs

Okej okej. Har precis installerat spotify på min dator så nu känns det nästan som hemma! Idag så har vi varit i downtown Seattle och shoppat kläder till skolstarten. Jag ser mycket potentiall i den staden, mycket fina kläder och alla affärer man kan tänka sig. Jag shoppade lite kläder från forever21 om det är någon som bryr sig.

Åt svin god glass på ett ställe som heter yougurtland, det är ett ställe där man servar sig själv. Man väljer först glass sen får man välja vilken topping och sen väger man den och betalar. Smart och gott.
Hmm, ska köpa headset så jag kan skypea på riktigt. Tänkte skypea i helgen så ni vet.
För imorgon börjar jag skolan och jag ska gå upp 06.15!! fy fan, har sovit minst till klockan 10.00 i flera veckor nu. Skolan slutar sen klockan 3, och efter det ska jag på crosscountry.
 Crosscountry är en sport där man springer i en grupp typ några kilometer varje dag... Men jag tycker att det ska bli kul med lite rutiner faktist, å faktist låter ju som fuck this på engelska KUL!!!

Nu är det dags att berätta om min middag. Jo vi hade typ lite grannar över och de hade med sig krabbor från deras landställe eller deras krabbfarm (om jag uppfattade det rätt)...
De är ju faktist riktigt goda animals! Och sen till efterrätt var det en av grannarna som har ett choklad företag, som gör choklad... ganska självklart. Seattlechoclate är namnet tror jag, och det var jätte goda!!

Och nu har jag pakat allt tills imorgon och snart ska jag gå och lägga mig!

djuret i huset en fisk

choklad ladyn


Kommentarer
Postat av: Anonym

Assåååå marris! Haha du skriver som du pratar det är skitkul för man hör sig i texten :P

2011-09-06 @ 07:27:51
Postat av: Syrrran!

Haha intressant rubrik... Den har ju två innebörder i USA.. Hahaha försök klura ut den du!

2011-09-06 @ 10:48:07
Postat av: Hellan

Kul att följa dig här marre!! du borde fota i huset så man ser hur det ser ut hehehe skype snart :)

2011-09-06 @ 16:43:20
Postat av: Anonym

fan va najs med krabbsss!!! puss marr/kelly

2011-09-06 @ 19:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0