Det ar sol i Seattle!

Oj oj oj de som sa till mig att det regnar varje dag her verkar visst ha fel... for nu ar det sol! men jag kan tyvarr inte njuta av den eftersom jag ar forskyld.

Fick jatte skont valkomnande i gar. Mitt rum ar helt fantastiskt jag har eget badrum, stor sang, soffor, stor garderob, och plasmatv.

Min vardfamilj kanner jag ju sen innan och de ar jatte snalla och roliga. De var kul att se alla de igen >)

Traffade min vardsyster dominqes kompis zoe igar. vi ska lura alla att jag ar dommis kusin, sa nu har jag tva riktiga kusiner pa fb. for allt pa fb ar true.

Sov till kl.13.00 idag och at en bagel med onion phiadelphia pa.

Ska aka och fixa en mobil idag, tror att jag ska fa ta over dommis gamla mobil for hon fyller ar snart och ska fa en ny, det ar en blckberry sa det ar soft.

till pappa: funderar pa att bestalla en dator fran dell so man kan fa det svenska bokstaverna som fattas, blir ratt jobbigt att lasa


det var allt for nu, hare gott!!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Låter ju asnice! Gud va kul att du har det bra! Så sjukt att du har åkt men well well e ju glad för din skull!:D

Miss u!! Krya på dig skruttis<3

2011-09-02 @ 09:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0