eksus mi

sorry att jag inte blogga igår! Kan berätta vad jag gjorde igår. Gick i skolan, det var jätte varmt ca 30 grader. Hahahaha juste, i min franska klass så går jag bara med freshmens och sophmores.
Och idag så fick jag en lapp upptryck i mitt ansikte, som var från en 15 nörd där det stod om jag ville gå på homecoming med honom!Det pinsamma var att han gjorde det så att hela klassen fick se när jag skulle svara. Jag svara för jag inte ville vara taskig utan sa att jag skulle tänka på det... Sen om frågan kommer igen kommer jag lätt säga nej haha.

Så när jag kom hem följde jag med Mikael och Marcus ut med jetskina, det var jätte kul fick också köra lite men då gick det inte lika snabbt hehe.Sen åt jag och Zoe lite middag här hemma för att sedan åka till fotbollsmatchen på skolan.
Vi ville komma försent för matcherna är så långa och rätt tråkiga, man pratar mest, får saker av cheerleaders, skriker lite. Fast de sakerna är ju kul. Men vi pricka in tiden lite fel, vi kom när det var halvlek....

Men sen blev den här matchen extra rolig, för min vsyster Dominique blev tillfrågad till homecoming av en av fotbollspelarna!! Så efter de hade vunnit med 53 ´0 , så ställde sig alla cheerleaders sig i en pyramid höll upp en planch där frågan stod!! så himla gulligt, han gav henne en buket rosor också! men hon sa jag haha.
Efter matchen åkte jag och Zoe hem till en tjej som hade people over, och det var kul!

Idag har min värdfamilj åkte  väg på massa saker. Dominique ska hoppa fallskärm, resten spelar eller tittar på fotbollsmatch. Och idag ska min nyblivande kompis Hanna från Sverige komma och hänga med mig dag här hemma. Det är jätte fin väder så det kommer bli en grym dag! Ikväll ska jag på barbeque hos grannarna.


Här är min frukost och min fula_töntiga tröja jag fick från EF igår...


Här är jag trött och med det niceiga vädret. 27 grader idag.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0