ELECTROPOOOP!!!

Älskar den låten! Idag har det inte varit en särskillt special day, gick i skolan sen hade jag crosscountry. Nu är jag trött och måste duscha för svetten är intorkad.. fresch.

Riktigt jobbig träning idag, jag märker att jag inte uppvuxen här för jag har inte samma GO you know, jag menar med där citatet YES WE CAN! jag känner inte riktigt att jag lever upp till det haha. Men det kan ju vara för att jag inte har tränat på hela sommarn.
Nu ska jag duscha sen fixa allt för morgon dagen, och sen se lite på jersey shore maybe. Nä jag måste faktiskt läsa min bok, vill ju inte bli en dokusåpa kändis i framtiden.

tack tack det var allt för mig hejdå bloggen!


Mitt nya stockholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0