en snabbis...

Idag har min dag varit lite kanslosam, ringde min familj idag och blev lite ledsen... saknar dem sa mkt men det kommer bli battre med tiden. Har ju bara varit har i 4 dagar.
Efter min deppstund, akte jag, domi och hennes kompis sierra ut pa padelboards i solen. Det var massa ackliga alger i vattnet sa vi kunde inte bada. Sa efter padlingen akte vi ut med en jetski! det var saa roligt men lite laskigt for det var sa stora vagor, hehe. Men aah vad vattnet ar skont och varmt!
Seattles skargard liknar sstockholms saa mycket, sa det kandes som jag var tillbaks hemma dar en liten stund! Vi akte tydligen forbi bill gates hus, men eftersom det ar sa stort och gomt bland alla traaden sa sag man det ju inte haha.
At en hej dundrans god middaag med massa gronsaker och kott, yummie!
Sen akte jag domi och zoe ut med bilen for att kasta en sjalvlysande frisebee i en park, deet var faktiskt roligare an vad det later. Och vill ni veta vad som hande sen eller!!........
okej da jag berattar! Sen akte jag och Zoe for att gora klart en summerreading book( som hon hjalper mig med!) hon ar sa snall som hjalper mig sa glad, aa och nu ar jag har och bloggar istallet for att gora laxan.
sa det var allt for mig idag. skriver pa dommis dator dar av svvenska bokstaver som fattas!

Kommentarer
Postat av: Pappa Jan

Låter toppen. Hoppas det blir en bra start i skolan på tisdag i morgon. Kram P

2011-09-05 @ 17:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0