first met!

Idag sprang jag mitt första met! allat gick jätte bra och det var 5km. Det ända som var irriterande var att jag inte hade någon soprtbh, så nu har jag ont i mina axlar. Jag fick också en uniform, och shortsen är ett par riktiga sprintar brallor, som är så där upphuggna på sidorna. Riktigt irriterande de också...

Sprang på 29 min och kom inte sist! hahaha

Slutade tidigt idag, så jag och Zoe åkte och åt god sushi som kommer på små fat på ett rullband!
Jag fotade lite idag! så här kommer bilder från när jag springer haha.....


Här är min kompis Libby hon lär mig posea som en riktig amerikan....

Och glömde säga att vi har på oss våra nya coola crosscountry tröjor!!

här ser ni hur mina braxor åkte upp hela tiden.


Här är lite av downtown Bellvue!

Ser ni berget där i bakrunden?jag tror det är där jag ska vara skidlärare i vinter!


Libby kör mig hem!

Och de små byggnaderna ni ser under solen är Seattle!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Aaaaw vad jag saknar dig:( Askul att se en massa bilder men det får mig att sakna mer! Och ska du vara skidlärare i vinter?! FUN!



Awesome time på XC! Duktig du e :D meet stavas med två e:p

Pussilipusss<3love u!

2011-09-29 @ 17:29:22
Postat av: Vicki

SKa Du va skidlärare?????!!! Hahah Gud va kul! Skajp på lördag ja

2011-09-30 @ 08:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0