Första bilderna

Så igår kväll vid middags tid åkte vi ut med båten till downtown Seattle och åt middag på en resturang för att fira en kompis till familjens 33 års dag. Hon som fyllde år hade med sig sin dotter Ashia, som är en av domis bffs.

Efter middagen fick jag gå på min första fest här i Usa, det var jätte roligt att träffa människor som kommer gå i samma årkurs och skola som mig, jag kommer att vara en senior btw.
Igår var jag på skolan och fixade schema och såna saker och fick en bok jag ska ha läst ut tills på tisdag.. vilket jag inte kommer att göra, men jag kommer att göra mitt bästa och läsa lite nu ute i solen. Så kanske jag badar, men jag måste iallafall sola för jag är nästan genomskinlig atm.

här kommer lite bilder som jag tog igår!

Marcus som körde båten, såå duktig så









 och min nya mobil !


Kommentarer
Postat av: HW

Nice mobil!

2011-09-04 @ 14:12:06
Postat av: kellybelly

:DDD <3 <3 <3

2011-09-06 @ 19:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0