fotball game

Igår var jag på min första fotbollsmatch här. Vi vann, temat var vit. Jag tycker inte om själva sporten så mycket, men det var kul att mingla och känna stämningen. Hade ingen träning igår så var hemma och skypea lite med victoria. Efter matchen köpte vi lite mat och åt, sen åkte jag hem till Zoe där vi kollade på tv med 3 st andra kompisar, sen sov jag där. Fick sova till 10 idag as skönt. Så skönt faktiskt älskar att sova.

Nu är jag själv hemma för alla här i familjen är antingen och spelar soccer eller tittar på soccer match.
Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, men kanske så ska jag åka och wakeboarda ikväll, men vet inte hur det kommer gå eftersom jaginte änns har kommit upp på vattenskidor... Kanske bara åker med i båten.

Här kommer lite bilder från igår.


Kommentarer
Postat av: Pappa jan

Kul att du fotat de andra lagets cheerleaders:p men du e såå snygg på den enda bilden du e med på! <3

2011-09-10 @ 22:45:22
Postat av: Syrran

Haha det blev pappas signatur igen hahah

2011-09-10 @ 22:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0