hej bloggen

Hej igen, igår så var jag med Zoe och massa andra hemma hos en kille som heter Joe, vi kollade på en fight som var i lasvegas. Kommer inte ihåg vad den heter, men en av boxarna hade 50cent i sitt entourage och han hade alla medaljer på sig...
 Det var faktiskt kul att kolla på för det var så mycket drama. Jag tror att om man ska bli boxare är det bra att ha kort tålamod och bli jävligt arg snabbt.

Så matchen varade kanske i 20 minuter för mexikanaren kunde inte hålla nerverna i styr, han nocka honom med sitt huvud.. Så 50 cents kille vann. Mikeal min värdpappa var i Las vegas och såg den live, så han kan berätta mer om matchen när han kommer hem.
Men det var synd att de körde så fult spel, för det är ju många i publiken som har betalat massa pengar för att komma och kolla på matchen... Men det verkade inte boxarna bry sig ett piss om.

Idag var jag och Jill på ett EF möte med min kontaktperson hon bodde i någon förort till Bellvue. Där var det några andra utbytesstudenter (eller utbytisar som du vicky skulle säga haha}. Men det var inga kompisar att hänga i julgranen, störda tyskar och en tyst svensk tjej. Vi fick sitta i ett litet rum och skriva brev till oss själva som vi kommer få tillbaka i slutet av detta år. Tyskarna pratade bara tyska med varandra och ritade snoppar på papper. Och de hade jätte dålig engelska också.
Vi var där i 3 timmar!! och den familjen var störd, är så glad över min familj bor hos!!
Nu i kväll ska jag följa med Jill och Domi, till NORDSTROM som har något slags party med rabatter på vissa saker, det kan bli kul alltid kul att shoppa.

här är en bild på boxarna jag såg på tv igår.


och här är jag och min vän Zoe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0