inte kul

Det är rätt påfrestande att blogga. Inte jätte kul hela tiden lixom...

Imorgon börjar mitt nya awsome schema! har sovmorgon och ingen matte eller marketing and business! Vet inte hur smart det var att droppa matten igentligen, men jag ska gå varje vecka till en tutor som ska hjälpa mig att hålla min matte hjärna fräsch!

Idag gick jag inte på crosscountry eftersom vi hade en tävling och jag orkade inte förlora. Inte för jag skulle gjort det men jag tror nog att det fanns en ganska hög risk för det. Så jag följde med Zoe på alla hennes ärenden, jag följde med när hon klippte sig. Satt och läste ett bögmagasin medans och drack ett jätte äckligt te. Det smakade som peppar och kanel. blä. Efter det åkte vi runt till en target liknade affär, för jag behövde lite grejer.

Sen åkte vi till jamba juces som är en stor smoothie kedja här i usa. Nästan som naked jucie bar... fast inte lika god. Där hade hon en kompis som jobbade så vi fick var sin grattis stor smoothie! jätte gott!

Till middag åt jag jätte goda angusthamburgare, och nu ska jag ta och logga ut från datorn och fixa för imorgon!!

HARE

Kommentarer
Postat av: Pappa Jan

hej.vad bra att du hittar ett schema som passar dig. Tutor i matte blir väl bra. Linda har sin ryska exchange student här nu, så de har mycket aktiviteter med sina ryska gäster. Bella har varit med i kväll och flugit modellflygplan med Edward. nu är det lite svalare här. Hos dig också ser vi. vi kan skypa snart igen. puss kram P.

2011-09-15 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0