lite skola

jisses!!! besökts rekord igår om man säger så 30 000 views!!! sick stoooooocked!

nä, men det var fler en 1 iallafall. Kul tycker jag, att någon bryr sig. tack haha

OKEJ. Idag var min första skoldag, gick upp kl.06.15 men det var inte så farligt. Sen åt jag frukost...
Sen åkte jag till skolan Dommi körde och vi hämta upp lite grannar. Skolan gick faktiskt bra, träffa lite människor berätta lite om sverige. Bra lektioner och bra klasser antar jag eftersom jag inte börjat på riktigt än.
Lite svårt att förstå vissa saker dock, typ som gouverment. Jag menar jag har ingen aning om vad alla presidenter heter och vad deras partier står för, inte heller massa lagar och sånt... så det kan bli lite klurigt.

Råkade gå på två luncher hehe, typiskt mig. Jag trodde jag hade den första lunchen så jag åkte med några till ett ställe och käka. Sen i bilen säger någon att jag har B lunch den andra lunchen, så då möta jag upp en kompis Zoe och åkte med hennes pappa och åt sushi.
Eller jag åt inget då men satt med, det var en resturang med sushi som kom på ett rullband, as coolt!
Zoe spilde hela sin misosoppa över sig och halva mina brallor, så jag lukade misosopa resten av dagen som är gott så det var inte så farligt haha.

Mer då, jo efter skolan så gick jag till min första crosscountry träning, svin jobbigt. Alla här är antingen super vältränade eller jätte tjocka. Så jag sprang nästan längst bak hela tiden... träningen var dock i 1,30 h och i strålande sol.

Sååå ska nog duscha nu, hare bra! och tycker det är jätte kul att just DU läser aa jag menar dig! peace

Kommentarer
Postat av: Pappa jan

Vad bra att din start i skolan gick fint. Hur långt måste ni köra? Går det att gå säkert till skolan också? Kram p

2011-09-07 @ 07:48:19
Postat av: Pappa jan

Vad bra att din start i skolan gick fint. Hur långt måste ni köra? Går det att gå säkert till skolan också? Kram p

2011-09-07 @ 07:49:15
Postat av: lill sara

ÄLSKAR BLOOGEN <3 <3

2011-09-07 @ 11:31:24
Postat av: Syrran!

Lägg ut vilka klasser du har!:)

Och äkta klantarsel! Hahaha

8kg 8kg 8kg!!

2011-09-07 @ 16:25:46
Postat av: HW

Underbart att läsa din blogg Marre!! Haha :) kör på med xc :D och jaaaa, vilka klasser har du?!

2011-09-07 @ 16:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0