OBAMA

Nu ska jag berätta lite saker. Var beredd det här kommer att bli smaskigt..... not.
Okej, Igår så träffade jag min nyblivna kompis Hanna från Sverige. Hon bor ca 20 min här i från... Vi fick kontakt via EF och jag föreslog att vi skulle träffas. Jag tog ut henne på en båttur i washingtonlake, jag rodde ut en bit sen åt vi mina favorit ricecrispys bars som är flingor medmarshmellows mojs.
Sen tog jag ett foto av henne.

Lite senare mot kvällen kom några familje kompisar över. Jag fick följa med dem ut med båten för att testa att köra en jätte liten röd james bond liknande båt! Det var skit kul, den var jätte låg så det kändes som att man åkte på en flygande matta äver vattnet. Efter det åt vi en underbart god middag hemma hos grannarna som hade en bbq. Och sen följde jag med Dominique och några andra kompisar.

Idag skypeade jag med min familj och Victoria. Jag är alltid eller kanske inte alltid men oftast inne på lördagar och söndagar på skype mellan kl.19 och 22 för er hemma i Sverige.

Idag har jag också varit 20m ifrån Usas president Obama. Han körde förbi lite längre upp för vår gata. De hade spärrat av hela freewayen i kanske 45 min bara för att han skulle transpoteras från ett ställe till ett annat. Det var kanske ca 80 motorcyklar och andra bilar. Det var coolt, jag filma men tyvärr såg jag inte honom men några såg honom sitta i en av bilarna.
Efter att han hade åkt förbi öppna de vägarna igen och vi kunde åka och handla. Jag följde med till Cosco som är en gigantisk mat affär där de säljer bigpack av allt för billiga priser. Jag köpte strumpor,rakhyvlar och tugummi.
Sen har jag sett på Jersy shore och gjort lite små saker och nu ska jag göra klart mina läxor!

hittade en bild på facebook från Obamas ride i mitt hood...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0