prutt

ni ville ha bilder, så då får ni bilder. Här är mina nya jätte mysiga skor, sommarvariant av uggs typ. Ganska poppis här. Sen en bild på mig i en ny tröja jag köpt här, vet inte vad jag gör med ansiktet men det var den som såg mest ok ut..........

Idag hade jag kort dag. Börja 7.20 sluta 12.30. Hade earthquakedrill and firedrill today, på den första övningen skulle man slänga sig under bordet och jag slog i huvudet rätt hårt. Sen skulle vi samlas på baseballplanen. Sen efter skolan åkte jag med Zoe till ett sushi ställe där de har ett sådant där coolt rullband. Det var gott att äta sushi igen och det var kul att prata med sara igen på skype. När jag kom hem skypea jag lite och ska vila lite. Är helt slut efter min nya träningsstil.


Kommentarer
Postat av: Syrran

HAHA du har redan blivit en truetype american med mockasinskor!!!! Haha alla hade det i Iowa men jag vägrade :p men ändå gullligt:) snyggt linne!

2011-09-22 @ 09:04:00
Postat av: Syrran

Nice rubrik btw!

2011-09-22 @ 09:04:44
Postat av: vicki

sameskor! nice! kul å skajpa med mig oxå halåååå! <3

2011-09-22 @ 14:55:48
Postat av: Elsa

gulligt ^^

2011-10-04 @ 21:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0