Skolfoto

HEJ! idag har jag tagit skolfoto, fick ett studentcard direkt efter fotot hade fotats. Allt är så high tec här.
Eftersom alla seniors har tagit senior pictures som är när man anlitar en fotograf som tar fina bilder på en för yearbooken, försökte alla skoja till sina students cards för att det ändå inte kommer hamna i yearbooken. Men eftersom jag inte har tagit några såna bilder och vet inte heller om jag ska, så fotade jag mig normalt bara. Det var många som hade glasögon, sminkat sig konstig, blundade m.m.

Var rå trött idag efter skolan så jag åkte hem. Och skippade träningen hehe. Fick nytt schema idag också eftersom matten och marketing and business är för svårt för mig... Nu har jag ceramics och sovmorgon istället!!

här är mitt student id card


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0