sol

Idag var det sol. KUL.

En vanlig tisdag för mig, slungades mellan de olika lektionerna. Och fick lite homework... I franskan ska jag färglägga ett papper, mycket lättare franska steg 1 här än vad det är i Sverige...

Har inte mycket homework, för jag har hyffsat lätta klasser men det blir ju såklart svåra för mig för det är massa nya ord. Efter skolan gick jag till en club, små organisationer de har på skolan. Så om man har ett speciellt intresse kan man gå ditt. Jag gick mest dit för att en kompis Libby ville att jag skulle gå dit.

Cluben hete KEY´club och de håller på och voulenterar i massa saker. Samlar in pengar till cancer, hjälper autistika barn och massa annat sånna bra saker. En grej det hade var att man kan hjälpa till på en jourlinje för självmordsbenägna ungdomar, jag känner att jag inte vill ta på mig ett sånt stort ansvar för det verkar vara läskigt för om man gör fel så gör det verkligen mycket... Dessutom tycker jag det är lite svårt att prata i telefon på engelska, haha.

Sen sprang jag på crosscountry, svin jobbigt för det var varmt idag. Men vi hade teamdinner efteråt och då fick vi as god pizza! Sen åkte jag hem och nu e jag här! see yah

Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha jag var också med i keyclub! :p men jag var tvungen så had no choice.. Men du borde absolut inte snacka med självmordsbenägna!!



Men fotoon!



När e HC?! (homecoming)



Pusssilipuussss<3333

2011-09-21 @ 11:50:25
Postat av: maria bloggarn

oh fy fan, inte roligt var det haha. jag vet ska fota lite nu



om typ 5 veckor!! puss

2011-09-22 @ 01:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0